Lite nytt

Har tagit en paus från bloggen ett tag. Dock så ska jag börja göra lite fler upptadateringar. För tillfället befinner jag mig i Sverige, på grund av allt som hänt så bestämde jag mig för att åka hem under jullovet. Dock så kommer jag fortsätta att bjuda på Japan bilder/berättelser från de senaste veckorna + en och annan lussebulle förståss :) 
 
I veckan så gick jag och såg den nya Bilbo filmen med min kompis Junil. När vi stod och pratade för några veckor sedan så kom vi underfund med att vi både är stora fan av fantasy och science fiction, pasande nog så hade den nya Bilbo filmen premiär för cirka en vecka sen, så vi bestämde oss för att gå och se den! Vi hade båda hört ganska dålig kritik om filmen och Junil var extra ''nervös'' då han också läst boken, men vi var båda väldigt nöjda när vi kom ut från biografen!
 
 
 
 
 
Innan filmen gick vi och åt hamburgare på en restaurang i närheten (min första riktiga måltid jag lyckades få i mig efter min magsjuka(?) ) när vi satte oss vid bordet kom servitrisen (iklädd comboy outfit) bärandes på den här enorma ''handmenyn''! 
 
Kram!
1 Ellet:

skriven

Tur att jullov finns! Ha det mysigt.
Ps. Var filmen i 3D?
Kram

Svar: JA jullov är härligt :) Japp! Vi valde att se den i 3D :) Kram
Elvira

Kommentera här: