Once a month

Så ofta har min mamma bestämt sig för att skicka ett paket på posten till lilla mig! I paketen så har hon stoppat ner lite småsaker + min favorit tjejtidning! Cosmopolitan! Det som står i tidningen är väl inte alltid så vettigt men är ändå väldigt rligt att läsa! En riktigt liten mysstund tillsammans med pepparkakor! Vilket jag alltså också fick med i paketet den här gången. Inte nog med att det är juletider snart och att pepparkakor hör till, utan jag kan nog lugnt säga att jag äter pepparkakor året om! Om det finns vill säga. Så himla gott!
 
Förutom tidningen och pepparkakorna så hade hon gjort en egen kalender till mig!
 
 
Pepparkakor! Nej de var inte hela men sååå goda!
 
 
Förutom mina älskade pepparkakor så har jag även köpt ett par kakor här i japan som smakar precis som knäck! Så nu klarar jag mig på den fronten ett tag fram över ;)
 
 
Tack lilla mamma!

Kommentera här: