upp och ner

Det är fantastiskt hur fort en alldeles lugn vecka helt plötsligt kan byta riktning och bli kaosartad. Jag har väl det mesta under kontroll men blir ändå lite förundrad över detta faktum...
 
Kan berätta att jag har filmat lite vid olika tillfällen och tänkte sätta ihop detta till ett litet bild(film)spel här på bloggen, så småningom. Har inte riktigt haft tid eller ork att sätta mig in i något filmklippande, även ifall det kanske visar sig vara jätte enkelt. 
 
Imorgon har hag ett stort prov och på fredag ska jag med största sannolikhet hem till Mattias för att bli klippt av vår kompis Sean som jobbade på en barber shop i New York innan han kom till Tokyo. Sen blir det att göra stan med min svenska kompis Nathalie på lördag! Vi får se om allt löser sig tills dess.
 
Idag när jag kom till skolan så hade skolan fixat en julgran! Dock så blev det nåt fel på bilden som min kamera tg av den så kameran kan inte läsa bilden, så...
 
Ni får en liten bild på en av väggarna i mitt rum istället!
 
Massa foton på nära och kära :)
 
 
 
Haha + en bild på mig och/på min nya matta! Bara en larvig bild alltså :P
 
 
 
Kram till er!
1 "Mamma":

skriven

Låter som du är i behov av en ny kamera... Kanske en tripp till Akihabara? ;)

Svar: Ain't got the money you know! Men tror den håller ett tag till!
Elvira

2 Isabella:

skriven

Miss you!!!! Låter som du har det bra där borta älskling.

Svar: Älskling! Såg du mina mail? Vi måste prata inom en väldigt snar framtid! Jag saknar dig en massa också!!!!! <3333
Elvira

Kommentera här: