Inte riktigt rätt...

Vid det här laget borde jag ju ha lärt mig att både mina start och slut på japanvistelserna aldrig blir riktigt som jag tänkt mig.
Så även denna gång.
 
Jag lyckades ta mig från Arlanda till Tokyo utan större problem. Men  väl framme vid den station där jag skulle möta den kvinna som äger huset jag ska bo i så visar det sig att allt är en aning rörigt.
 
Hon har inte så många anställda och det hade kört ihop sig, så hon hade inte tid att ta mig och mitt bagage till mitt hus ( vi var hemma hos henne/ hennes kontor). Så nu sitter jag istället hemma hos henne... Med bagage och en nyinköpt madrass som hon fixat åt mig..
 
Hennes man ska laga japansk curry med  ris som jag äter med honom och hennes två barn medans hon är på möte...
 
Oh my...
1 Bella:

skriven

Älsklingen!! Härligt att du kom fram till Tokyo ändå!
Puss!!

Svar: Jaaa det gjorde jag ju faktiskt :P
Elvira

2 Annika Ö L:

skriven

Åh va skönt att du är framme! (Hittade till bloggen via FB:)

Svar: Härligt! Hoppas allt är bra :)
Elvira

Kommentera här: