Long time no see

Ja nu var det några dagar sedan jag skrev. Dels så hade jag inte tid och skriva och dels så har jag tillfälligt flyttat ihop med Bella, mamma och Lena på ett litet hotel och glömde då att ta med min dator.. Fick den av min rumskompis idag i skolan, så nu blir det inlägg igen :)
 
Igår, måndag var jag som sagt ledig. Det var första röda vardagen, som är början på något som kan liknas med en svensk påskhelg. Man firar en massa olika grejer. Dock så liknar det julhelgen på så sätt att vissa år har man tur att få vara ledig en hel vecka i streck och vissa år (som i år) så får man bara vara ledig lite slumpvist. 
 
Jag kompenserar uppehållet på bloggen med en bild bomb från de senaste dagarna.
 
Först! Mattias något försenade födelsedagskalas!
 
 
 
 
Visar min styrka!
 
 
 
Dagen efter kom äntligen mina flickor! Plus lite annat aikido-folk!( Den japanska kampsporten mor utövar)
 
 
Den första maten de fick äta blev okonomiyaki, det matiga pannkakorna man lagar själv på bordet.
 
 
 
 
Hej Svejs!

Kommentera här: