1 dag kvar

Sedan åker jag tillbaka till Sverige för att förbereda inför mitt stipendie. Just nu sitter jag hemma hos en vän. Då jag kommer flytta till ett nytt ställe när jag kommer tillbaka så bestämde jag mig för att flytta ut från det som varit mitt hem i 5 månader redan nu. Lite sorgligt var det allt, har haft det himla bra i mitt lilla rum och lärt känna fina människor. Några har jagn iaf bytt nummer med :) Idag är sista dagen i skolan. Från och med nu börjar mitt "nya liv" och då är det ju ett måste att avsluta de gamla livet först. En av mina bästa lärare som jag hade för sista gången igår skrev ett japanskt talesätt på tavlan, den gick typ såhär: från första gången vi ses så börjar nedräkningen på när vi måste skiljas åt. poetiskt och lite sorgligt...





igår så köpte jag det här "strösslet" som man sätter på riset :)




Fin himmel igår



vi ses!
1 "Mamma":

skriven

Välkommen "hem"!! ;)
Ja, ditt lilla söta rum, det är så att även jag blir lite sentimental... Men det blir himla spännande att se hur ditt nya boende kommer se ut! Kramis

Svar: Jag är ''hemma''!
Elvira

Kommentera här: