5 Bra Saker

Ja det var ett tag sen sist så nu tänkte jag göra det igen. Den senaste veckans 5 saker jag är glad över!
 
1. Den första saken jag är glad för gäller en kompis och är en hemlighet, men min kompis är alltså glad
och då blir jag också det! :)
 
2. Pratade med en av de kvinnor jag bor med igår och hon tyckte att min japanska hade förbättrats! 
 
3. Har gått väldigt lång tid utan att jag har blivit sjuk! (förutom lite förkyld alltså :) )
 
4. Jag har klarat av de flesta av de ärenden som jag har oroat mig över!
 
5. Hade en himla trevlig helg :)
 
Bilden beskriver helgen ;)
 
 
Hade inte så mycket nya bilder så jag tänkte att jag kunde bjuda på hur en av mina frukostar kan se ut!
 
Nudel-, tofu- och ägg-sallad! + All bran-flingor, banan och kanel i tofumjölk :D
 
 
Ta hand om er!
 

Kommentera här: