Utsikt!

haha Om ni kunde se den platsen som jag bloggar ifrån just nu så skulle ni nog häpna. Jag står nämligen på morgontåget påväg till skolan! Inklämd mellan kontorsarbetande män och kvinnor i kostym. Det är inte alltid det är mycket folk på morgonen men idag hade vi en stationsman med vita handskar som tryckte på för att dörrarna skulle kunna stängas. Lite lustigt det där!

Tänkte att jag kunde passa på att skriva ett inlägg nu när jag ändå inte har så mycket för mig, igår räckte nämligen inte tiden riktigt till!

Jag pluggade en del och gick sedan till en galleria i närheten. Vi åkte för första gången upp till högsta våningen där man kunde gå upp på taket och blicka ut över staden!



De hade som ett litet tempel där också!




Nu börjar sista skoldagen för veckan och när ni läser detta är förmodligen min helg redan igång!

Kram och Hej!
1 Mamma!:

skriven

Vad fint det ser ut! Jag älskar de där små templena, ja eller vad man ska kalla dem. Ellet har inte (av någon märklig anledning...) inte lyckats få några av sina kommentarer accepterade av systemet, men hon hälsar dels lycka till med proven nästa vecka, och sen var det nåt med en Prince-låt som passade till stjärndonutsen;) Kram

Kommentera här: