Vårlov

Ja, då va man tillbaka i Sverige igen! Typiskt nog så slog vädret om min sista dag i Japan. Det började bli varmt och skulle fortsätta så framöver. Ja det var ju just snyggt att man fick frysa ända fram till sin sista dag i landet. Men det gör inte så mycket! För nu är det ju lov för min del! Direkt när jag kommer tillbaka till Japan så börjar skolan igen, så nu gäller det att njuta av ledigheten till fullo. Sen så vet jag också att när jag kommer tillbaka till Tokyp så kommer vädret att vara underbart så det är bara att göra det mesta av snön frem till det! 
 
Trotts att jag har trivts väldigt bra med mitt liv i Tokyo så känns det skönt att vakna upp till katter och mammas guidande lappar på matbordet :D
 
En Dn på det också så är bilden komplett! 
 
 
Det första jag åt i Sverige var förståss en semla!
 
 
 
Ja avd är väl en hemresa utan väskan full med godsaker och liknande! Snacka om att folk stirrade på mig när kom ut ifrån affären med allt det här...
 
Im home!
1 Anonym:

skriven

Haha, det där med lappar frå H kan jag tänka mig! :)

Slacka på ordentligt nu, you hear!



Svar: Haha oh ja! :)
Elvira

2 G:

skriven

Hey! Har lite frågor om stipendiet då jag funtar på o söka det, vore ascool om du kunde slänga iväg en mail o jag kan fråga lite c:

Svar: Mail skickat! ;)
Elvira

Kommentera här: