Länge sen..

..sist jag hade en korea-dejt. Men idag hade jag det i alla fall på första gången på flera månader. Träffade min vän Dayeon och åt god god koreansk mat. Vi åt på ett ställe där hennes kompis jobbade, vilket gjorde att vi fick en massa ''rabatt'' :D Jag drack också en traditionell koreansk juice-liknande dricka som var gjord på kanel och var super god! Trevlig kväll :)
 
Dayeon!
 
 
Min älskade koreanska pannkaka!
 
 
Kött som man grillar vid bordet
 
 
Trevlig lill-lördag till er!
1 Eva-Britt:

skriven

O här sitter jag med inget annat än knäckebröd hemma.. Nu jobbar jag två dagar till sen får jag sparken och då ska jag börja spara allt jag kan för att åka till Japan.

Svar: Knäckebröd är inte så illa det heller! Fast slår nog faktiskt inte min koreanska pannkaka :) Hur kommer detta sig? :O Vad gör du då? Fortsätter att plugga? Du/ni är hjärtligt välkomna! Jag väntar på er :)
Elvira

2 Bella:

skriven

Ahhhhhhhhh!!! Så avis! Saknar pannkakan så himla mycket! ! + dig förstås ;)

Svar: Jag saknar dig med mitt hjärta! Yume lagade pannkakan idag så den saknar jag inte så mycket ;) Puss!
Elvira

Kommentera här: