<3

Idag kom Yume äntligen hem efter vad som kändes som en evighet! Jag gillar inte att vara ensam då mina sinnen spelar spratt med mig och jag börjar fantisera om att det närsomhelst kan komma in en mördare genom dörren. Men det gjorde det, utan jag överlevde ännu en ensam helg! 
 
Men för att fira måndagen ( som sagt ett av mina motton, fira mera, det gör vardagen kul!) så använda jag min lilla ugn och gjorde köttfärs och broccolipaj! Sen vi fick ugnen så vill jag inget annat än att använda den hela tiden ^_^
 
Kanske inte ser så jätte gott ut men det var det faktiskt! ;)
 
 
 
 
Sen kunde jag när jag var och julhandlade indag efter mitt prov(!!) inte låta bli att köpa denna lilla raring! Det är ju faktiskt inte många dagar kvar till första advent så det borde väl vara tillået :D
 
 
 
 
Hej hopp!
 

Kommentera här: