Oh hoy!

Hey ho! Halvvägs genom veckan och trots att den enda skola jag har är prov, (sen får man gå hem ) så börjar allt plugg slita på mig. Igår var jag tvungen att ta en liten power nap när jag inte orkar hålla i pennan längre. När Yume väckte mig en 30 minuter senare så var jag så fruktansvärt förvirrad! Förstod knappt vart jag var och när jag frågade Yume en massa frågor så fick jag bara en fråga till svar. "Men vad är det som inte går fram" tänkte jag innan jag insåg att jag attackerat honom med frågor på svenska! Inte så konstigt att han inte kunde svara ^_^Men idag va jag mycket piggare! Efter dagens prov så gick jag till Korean Town med Ronja och Shane, vi åt bajsbröd! Jag såg dessa för några dar sedan och nu vågade jag köpa en!
 
Sen tog vi latte konsten till högre höjder idag! En liknande bild har cirkulerat på Internet ett tag och igår visade jag bilden för kvinnan jag jobbar med bilden och hon ville också testa att göra detta, så det gjorde vi också! Inte perfekt men ändå bra för första försöket!
 
Tjohej!
1 Ellet:

skriven

Guu va roligt! Latte Art kan gå hur långt som helst. Du kanske ska ha en utställning när du kommer hem...
Kram från ett höstdystert Stockholm.

Svar: ahhaaha ja kanske kan göra det till en affärsidé? :D Kramis, här är det momiji som gäller!
Elvira

2 Mamma!:

skriven

Ja, det där var bra sjukt och kul samtidigt! Och bajsbröd!! ha ha ha! Fantastiskt!
Lycka till med de sista proven nu! Kramis

Svar: Ja, och samtidigt, underbart! ;) Kram!
Elvira

Kommentera här: