池袋

Trots att det fortfarande är någorlunda varmt här i Tokyo (cirka 25 grader ) så har det helt klart blivit betydligt svalare. Jag vet inte om det är på grund av det eller om det beror på något annat men det känns verkligen att det är höst i luften! När man andas in så kan man känna smaken av röda höstlöv, stickade tröjor och varmt te med kakor. Japp, alla de smakerna! Idag upplevde jag detta i stadsdelen Ikebukuro:




Jag befann mig i Ikebukuro för att shoppa med Ronja. Sist vi var och shoppade så fick jag bara med mig grejer till lägenheten så idag blev det lite grejer till migsjälv ! Mitt i shoppandet så hörde vi hög live-musik som visade sig komma ifrån en brasiliansk parad! Vi fick känna på fjädrarna! Det var en oväntad och helt orolig uppvisning!



Nu blir det att kolla på TV och bygga en Billys!

Kommentera här: