Nu börjar det...

Igår var det väldigt lugnt i skolan, inte många elever som syntes till. Detta på grund av att allas slutprov har börjat. Förutom min klass som hade sin sista vanliga dag igår. Men i luften vilade en dov spänning. Idag började ju nämligen våra slutprov också... därför hann jag inte skriva något igår på bloggen.

Så nu sitter jag på starbucks och tröstar mig med en lavendel-earl grey latte (min favorit), efter vad som känns som ett väldigt misslyckat konversationstest... Fick total black out...





Sen iväg till jobbet för att jobba några timmar extra, så att jag kan tröstshoppa också ; ) Vädret och mitt humör passade bra ihop



Gjorde mig en latte som fick mig på bättre humör




Oh well! Får ta nya tag på uppsattskrivandet imorgon!

Ha det bra!
1 chiquita:

skriven

Du sålde inte latten va? Skulle vilja se reaktionen från köparen :) Mycket snygg föresten!

Svar: hahaha Jag gav den till Yume! Vet inte riktigt va han tyckte om den dock... ;)
Elvira

2 Chiquita:

skriven

Du slipper ju den uttjatade kommentaren "Hur har din dag varit?" :)

Svar: haha precis! Bara att trycka en latte i ansiktet på dem ;)
Elvira

Kommentera här: