Hallå onsdag!

Och för mig är dagen snart slut! Idag har det känts som att alla har varit lite sega, lite sjuka och ynkliga. En dippdag helt enkelt. Jag har själv känt mig lite svag och förkyld så nu gäller det att kurera sig ordentligt!
 
Jag såg på ett ''sjukdomsprogram'' för några veckor sedan, och då sa läkarna i programmet att det egentligen inte finns någon poäng med handsprit om man vill undvika tex influensa. Det enda som tycks ha någon större effekt är den klassiska tvätten av händer. Så fram med tvålen allihopa!
 
Sen finns det ju själslig kurering också! Det har jag sysslat med ikväll! :D
 
Att bara ta en titt på den här lilla skönheten gör ju en varm i själen. Vår lägenhets lilla stolthet för tillfället :)
 
 
 
Sen kan man alltid ''glömma'' att ta med sig matlåda till skolan så att man ''måste'' gå ner till skolcafetérian och beställa underbar mat som man äter i solen, hihi!
 
 
 
Sen måste jag åter igen hylla Amazon, det japanska företaget som skickar prylar inom kort tid för billiga priser till hela världen! Jag ''shoppade'' själv lite grann igår och som tur är så behövde otåliga jag bara vänta tills idag då jag kunde få mitt paket! 
 
Det var ett tag sen (säkert en heeel månad sen) jag la till något till min samling så nu var det dags tyckte jag! ^_^
 
 
 
Tjohej!
1 Bella :

skriven

Väldigt fin färg på eran blomma 😍

Svar: Tack älskling! <3
Elvira

Kommentera här: