Party på G!

Hej hopp nu har min lördags dag gått över till kväll och jag har i och med det gjort mig i ordning och dra dragit ut för att påbörja kvällens planer!

Under dagen var i alla fall jag och Y på dejt i Daikanyama igen. Vi gick på samma Café som tidigare så att jag skulle få äta min nya favorit, acaibärs-frukt-skål. :D





Och medan vi väntade på att få plats på caféet så tvingade jag Yume att fota mig i min nya klänning! Blir perfekt under super varma sommar dagar förutspår jag




Ännu flera blommande körsbärsträd såg vi också!







Och vi kom också förbi en sakura festival där vi åt mochi med smak av sakura! Godare än man kan tro!



1 chiquita:

skriven

Hoppas någon av presenterna passar partyt, vi gav stora variationer :)

Svar: Jag vet! Tänkte själv att nu passade ju det perfekt! Synd att man inte kan smuggla in vodka på klubben.. ;P
Elvira

Kommentera här: