Jag vill gå på Musashino University!!!!

 
 
 
 
Jag får just nu ett stipendie ifrån japanska staten. I stipendiet så ingår ett år japanska studier och en tvååtig utbildning på ett college. Jag började mitt första år på design college i våras och nu har jag ett och ett halvt år kvar. Alltså har halva stipendie tiden redan gått. Dock så känner jag inte att två års design studier är tillräckligt. Jag vill plugga vidare. 
 
Och då minsann, är Japan så snäll att de ger oss stependiater en chans att utöka vårt stipendie två år till! Skolan jag går på nu är helt och hållet vald av Japan/regeringen/staten, vi hade inte ett enda ord med i spelet. Dock är jag nöjd med skolan ändå. Men. Vid utökat stipendie så får man välja universitet helt själv. Jag har sedan ett tag börjat min jakt, men igår, söndag, bestämde jag mig. Det är här jag vill in! 
 
 
 
 
 
Min mentor på den nuvarande skolan följde med mig till Musashinoför att jag skulle få en bild av skolan och de olika linjerna jag har att välja mellan. Och Gud, allt ser så roligt ut att jag nu inte riktigt vet vad jag ska göra!
 
 
Själva skolan var jätte stor och väldigt häftigt designad. Föll mig i smaken :D
 
 
 
1 Mamma!:

skriven

Wao, ser verkligen apcoolt ut!! Ja, du, det blir spännande det här!!! Kraaaam!!

2 Tokyoyo:

skriven

Wah, låter underbart! Men du pluggade redan då du fick stipendiet? Eller var det då du påbörjade dina japanskastudier? Spännande!

Svar: Jag pluggade själv först (ca 4 månader) sen hoppade jag av och påbörjade stipendiet :)
Elvira - エビ

3 Jennie:

skriven

WOW!! Vad roligt! GRATTIS :D

Svar: Hehe tack :)
Elvira - エビ

4 Anneli:

skriven

D vore ju super om du kom in där.

Svar: Jaaa! Jag ska göra mitt bästa!
Elvira - エビ

5 Tokyoyo:

skriven

SV: Ok, tack för svar! Grattis. ^__^)

Kommentera här: