Lördag

 
 
 
Oh My! Hoppas ni har haft en bra helg! Min har definitivt utmattande men rolig! :)
 
Hela dagen gick åt till att gå modevisningar och sminka och ta foton. Nervöst och spännande med en massa folk som kom och tittade. Det var min första gång att gå en modevisning och det var riktigt intressant att se hur allting går till, även ifall det förmodligen skiljer sig en del ifrån de riktigt stora modeshowerna :) 
 
 


 
 
Efteråt sprang jag bokstavligen hem för att möta upp Ken och förbereda inför vårt kalas! Mycket slit men alla gillade maten och vi hade lika kul som vanligt! Tanken var att vi skulle ut och klubba också men alla var så trötta, särskilt jag som nästan såg dubbelt av trötthet ( eller va det pga något annat? ;) ) så vi festade bara hemma hos oss. Skönt och roligt! 
 
Och idag har jag sovit fram till klockan 14! Så lite trött va jag nog allt ;)
 
 
 
Vad är det längsta ni har sovit till? :) 
 
 
1 Tokyoyo:

skriven

Mysigt med kalas!
Tycker de där tre klänningarna är superfina, älskar tygerna!

Svar: Jaa visst är det fint! Lite japaninspirerat! ;)
Elvira - エビ

2 lockhorn:

skriven

Mer intressant än hur länge man sovit. Testa vara uppe drygt 36 timmar!!!

Det gjorde jag med npgra kompisar efter ett lov, sådär, för att vända dygnet.

Svar: Haha åh gud! Jag är typ sämst på att dygna men man kanske får testa nån gång ;)
Elvira - エビ

Kommentera här: