1 Johanna - enklaknep:

skriven

Hej, din blogg är nice att läsa. Vilken blogg som du läser skulle du inte kunna leva utan?

Ha en super mysig dag

Svar: Tack så mycket! Det värmer ^_^
Jag läser en del bloggar men det är nog framförallt youtubevideos som jag nog inte kan leva utan!

Gillar speciellt Melon - Helen Anders och så Jenn Im från Clothesencounters! :)
Elvira - エビ

2 Tokyoyo:

skriven

Kul med video! Superbra att du pratar japanska, bra träning och kul sätt att öva lite på det man redan kan. Så fortsätt med det! Brukar se vissa videor på youtube där de pratar japanska (västerlänningar, spec en rysk tjej), men utan textning. Ibland fattar man inte riktigt men ofta så förstår man mer än vad man tror och så får man massa nya ord och uttryck.
Måste också säga att du har SÅ fin frisyr, jättesnyggt!

Svar: Hihi tack så mycket för komplimangen! Blir verkligen jätte glad ^-^Jo det blir ju inte så jätte avancerad japanska när man bara pratar såhär vardagligt :)

Det är ju alltid bra att träna örat liksom ;)
Elvira - エビ

3 Josefin:

skriven

Gud va kul att det äntligen blev av att du gjorde en video!!:D
Jag kanske också skulle prova att prata på japanska nån gång, hade funderat på att göra det, men kände mig lite blyg.. fast fick lite mer mod när jag såg att du gjorde det!

Svar: Hihi jaa äntligen! Och även ifall den kanske inte är så bra så va det väldigt kul att göraden! ^.^
Ja du borde också göra en på japanska! :D
Elvira - エビ

Kommentera här: