Senaste tiden

Så jag har ju världens längsta vårlov (typ 2,5 månader) och har nu åkt till Sverige för att bara ''ladda upp batterierna'' och träffa alla fina släktingar och vänner jag har här :) 
 
Och jag har minsann tagit det väldigt lugnt! Och bland annat:
 
Gått långa prommenader både i stan och i skogen med mamma och ätit semlor med mina semmelörhängen i öronen...
 
 
Tagit en ''groupie'' med småkusinerna.. :)
 


Fått trötta selfies ifrån Y mitt i den japanska natten (fortfarande kvar på kontoret...), fikat med Filip och pratat om va kul vi hade när han och flickvännen var i Tokyo. Och så gullat med mina sötnöts katter!..
 
Blvit sjuk i allergifeber på grund av för många semlor... gosat mer med mina håriga kompisar och suckat över hur fint Stockholm är när solen skiner :)



Och hur tråkigt det ser ut när solen inte skiner... Men ganska fint ändå ;)
 


1 Josefin:

skriven

Ser himla mysigt ut! :D Hur länge är du i Sverige?

Svar: Är i Sverige till den 7e :)
Elvira - エビ

Kommentera här: