Inflyttningsfest!


Lördags eftermiddagen och kvällen var dedikerad till vår inflyttningsfest!
 
Efter att ha packat upp de två sista lådorna jag liksom gömt bakom soffan och glömt packat upp, och sen laga lite plockmat så blev det dags att springa och hämta alla gärsterna vid stationen :)
 
Vi blev ett ganska stort gäng på cirka 15 personer och jag måste säga att jag känner mig väldigt nöjd med vårt lilla party. Då vi nu bor i en hörn lägenhet, och har alltså bara grannar på ena sidan, så stod musiken på högvolym och det var mycket skratt och snack. Alla verkade ha kul och det hade jag också! Så ja, en lyckad fest, om jag får säga det själv :)






 Haha, Yume hade gjort en toa skylt, då han tyckte det va väldigt viktigt att alla grabbar sitter ner och "do their thing" ;) 



Vi fick fina och roliga presenter också! Bland annat tvättmedelen från Moon och Ken xP  



Kommentera här: