Äntligen en lugn stund! \(^o^)/


Då var jag igång med universitetsstudierna! :D 
Det är tre väldigt tunga veckor som jag nu lägger bakom mig. Det var ju i och för sig mitt eget fel då jag inte kollat igenom läxorna jag fått skickat till mig ifrån den nya skolan. När jag väl gick igenom allt så visade det sig vara en helt hysterisk mängd med läxor som hade varit jobbigt att göra även ifall man hade använt hela vårlovet, på två månader.. Men nu är (nästan) ally inlämnat och klart! Wihoo! Jag har förutom läxor jobbat och gått i skolan typ varje dag! Och nu också börjat lära känna mina nya jätte gulliga klasskompisar och lärare. 

Mitt enda problem just nu är, skolan är fööör stor! Har till och med använt mig av Google maps för att hitta rätt! 
Cray cray! 


I Japan har man på i princip alla företag och skolor en hälsokontroll varje år, och så även på mitt nya Univeristet. Man slussas runt till olika läkare och sjuksköterskor som mäter och väger, kollar syn och urinprov och sist, röntgar ens lungor. Jag fick höra att mitt hjärtljud lät bra så det var ju lugnande ;) 


Det här är skolans bibliotek, visst är det en cool byggnad! 




1 Ellet:

skriven

Ha,ha,ha, tur att du har Googel maps! Skönt att det har börjat på riktigt nu. Njut!!!
Visste du att Mujis art director Kenya Hara har gått på ditt universitet?
Kram

Svar: Jaha! Det visste jag faktiskt inte, kul! :D
Elvira - エビ

Kommentera här: