Update!

Som vanligt är det mycket på gång ;D
 
Först och främst så kan jag avslöja en rolig nyhet! Jag är med i Vecko Revyns februari nummer som går att hitta i butik just nu! På sida 38 tror jag minsann! :D 
Känns faktiskt ganska coolt att jag får vara med i ett magasin, tycker ni inte? :D 
Och allt tack vare bloggen och ni kära vänner som är så gulliga och läser min lilla blogg! Vilket gör att jag fortsatt att skriva ^o^ 
 
Fick ett peppande meddelande ifrån min lillebror också som gjorde mig lika varm och go som en nybakt pizza! 
 
Angående artickeln i sig så vet jag väl inte om just de ordvalen stämmer in på de uttryck som jag brukar använda mig av men, i det stora hela så stämmer det väl bra in ;)
  
 
Jag har också ÄNTLIGEN blivit klar med mitt skolprojekt! Presentationen var klar sen lång tid tillbaka, men förra veckan så ställde vi ut våra examensarbeten på ett museum i Ueno häri Tokyo! 
 


 
Ganska coolt att få ställa ut och framförallt, att allt är över! Nu ska jag bara ha examensceremoni - om en månad,och sen är jag inte längre en college elev utan en universitetsstudent, mycket taggad på att få välja mina egna kurser och lektioner <3
 
 
1 Ellet:

skriven

Men va roligt. Nu måste jag ut och köpa VR. Jag som precis hade satt mig i soffan. Kram

Svar: Haha åh nej, dåligt av mig ;) Borde ha skrivit tidigare ;D Kram!
Elvira - エビ

2 Tokyoyo:

skriven

Nej men så kul! Grymt jobbat med examensarbetet också, heja heja!

Svar: hehe tack så mycket! :D
Elvira - エビ

3 Anonym:

skriven

Åh vad roligt!! Ska kolla efter tidningen nu 😄 grymt jobbat med ditt examensarbete 😄 //B

Svar: Hihi yay! De skulle skicka tidningen till mig men har inte fått den än.. :/
Elvira - エビ

Kommentera här: