火曜日

Igår var det tisdag och en vanlig dag i skolan, hade en av mina favorit lärare en liten tant som alltid skämtar och berättar roliga historier. En rolig n lärare ur min och många av mina kompisars synvinkel är en lärare som för tiden art gå fort och bryter mönstret i vårt annars ganska inrutade schema. Brukar sällan ta bilder i skolan men nu bjuder jag på en bild från vår white board: Efter skolan så hängde iaf med några kompisar som sen skulle gå och ta bilder i sina gamla högstadie-skoluniformer. I japan finns det speciella foto automater som är till för att ta roliga bilder med sina kompisar. Efter man tagit bilderna som kan man digitalt rita på de innan man skriver ut dem. De var iaf så gulliga så jag var tvungen att yta en bild!
synd att de inte är tjejer för de uniformerna är mycket sötare! 

Kommentera här: