Inte så dumt..

..Ändå det här med sommarlov! Idag har jag pysslat här hemma och svängt ihop ett nytt recept som jag hittade på yuoutube för en tid sen! Det är ett recept på bananpannkakor! Både passande för GI-fantaster och glutenallergiker. 
För människor (som jag) som gillar recept som går snabbt och är enkelt! Du behöver bara två ingridientser; 2 ägg och en banan!!
 
Sen mosar och blandar du ihop alltting. Så blir det förmodligen som på bilden nedan, eller finare! :)
 
 
 
Vad man också kan göra när man har tråkigt är att rensa ut sin garderob! Kanske göra något nytt av något gammalt! Gjorde en klänning av en hängselbyxa. Ska nog rita lite på den också! ^-^
 
 
 
 Nu ska jag ut och göra något kul! Hej svejs!
1 Mamma!:

skriven

Det blev väl jättebra! Ja, rita nåt kul på den så blir det ännu mer kreativt ;)
Jag tycker överhuvudtaget att all form av pyssel är bra när man inte har pengar men tid! Pyssla kan man ju göra med allt. Och teckna är ju gratis också! Lite övningar inför kommande år kanske! ;)
puss

Svar: Ja gratis! Allt som är gratis tycker vi ju om ;) Puss!
Elvira

Kommentera här: