Första Advent

Glad första advent till er! 
 
Har ddagen varit bra? Hoppas att ni ätit en mAssa lussebullar! 
 
Det har inte jag gjort... dock! Så har jag ätit alla andra sorters julgott. Mjuk och hård pepparkaka, små kakor, kardemumma kakor och ens massa chips och anna 

今日はスウェーデン人にとって大切な日です!
クリスマス前の4週間の各日曜日はアドベントという祝日です。クリスマスまでのカウントダウンとも言えます。
 
 
Oh, ja! Jag har ju klippt av mig håret också! :D
 
 
 
 
 
När alla blev hungriga på ''riktig mat'' så erbjöd sig Moon (egentligen övertalad av mig) att laga koreanska matpannkakor till alla! Så så sååå goda!
 
 
 
 
 
 
 
Har egentligen lite ångest över att fira jul i Japan i år och inte i Sverige (i Skåne) men är det tillsammans med dessa goa människor så ska det nog gå bra i alla fall ;) 
1 Anonym:

skriven

Ser mysigt ut. D e lite snyftigt att ni inte kommer men den nya traditionen med en japan vid vårt julbord fortsätter ;-) pok på. shorts but nice

Svar: Ja verkligen... men i påsk är vi tillsammans iaf!! ❤❤❤
Elvira - エビ

Kommentera här: