Freaky friday!

Eller tja.. egentligen ganska vanlig! ^_^
 
Hade mitt andra slutprov och det kändes som att det gick helt.. okej. Betydligt bättre en igår skulle jag vilja våga påstå men kan förståss inte vara säker förrän vi får resultaten. Dessutom har jag 4 prov som återstår så det är bara att fortsätta plugga!
 
Mitt humör för dagen passade ännu en gång ihop med vädret, soligt och 18 grader! Helt plötsligt!
 
 
 
Dock så har jag bestämt mig för att ta det lite lugnt med pluggandet idag, vill nämligen unna mig lite slappar-tid då jag knappt hunnit sova de senaste dagarna. Sååå vad passar bättre än att ha en härlig pratstund med två av de viktigaste kvinnorna i mitt liv, mamma och moster Anneli, de känns så nära men ändå så långt borta... Lite som mitt A i konversation, fast det är nog bara långt borta...Haha! Sedan en hemlagad middag med mister Y! Vi bestämde oss att göra en klassisk fast food i asiatisk tappning. Detta är faktiskt någonting som säljs här i Japan på en fast food kedja som heter Mosburger. Nämligen hamburgare med bröd gjort på ris! Inte rismjöl, utan ris! Inte så vackert men väldigt gott!
 
 
Ja det är så här min fredag har sett ut i stora drag. 
 
Vad ska ni hitta på idag och i helgen? :)

Kommentera här: