Glad midsommar!! i efterskott!

Jag söger precis som titeln på det här inlägget, glad midsommar i efterskott! :D
 
Hoppas ni alla hade en fantastisk dag och kväll! Och att ni drack med måtta ;) 
 
Själv firade jag med en massa kompisar och nytt folk dagen efter(25e) på vårt årliga midsommarfirande i Yoyogi park! Förra året kunde jag inte vara med då jag hade en massa prov dagen efter så därför såg jag extra mycket fram emot i år!
 
Jag och min svenska senpai annordnade det hela och det blev så himla lyckat! Om man nu får söga så själv ;) 
Här har ni ett gäng bilder ifrån firandet :)))
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi gjorde vår egen midsommarstång också!
 
Jag höll i lekarna och stod och ropade ut reglerna för cirka 35 pers! 
 
 
 
En väldigt rolig kväll!
 
1 sarah:

skriven

men åh! så mysigt ni ser ut att ha haft det! i år var det faktiskt fint väder på midsommar i sverige, hur ofta händer det liksom? ;) ha en fortsatt fin dag! kram

Svar: Haha va underbart! :D
Ja i Japan är det ju regnperiod så vi va glada att det inte regnade här också :) Kram
Elvira - エビ

2 Anonym:

skriven

Grymt bra initiativ E! Ser lyckat och trevligt ut 😙 kram B!

Svar: Ja det blev himla kulish!!! PUss!
Elvira Vikström

3 mallan:

skriven

Du ser ut som en dröm <3

Svar: IHihihi nejmen en sån charmör!!
Elvira Vikström

Kommentera här: