God fortsättning!




Har tagit mig en liten julpaus de senaste dagarna, jobbat, umgåts med vänner, gjort jullovsläxor och så vidare. Men jag tänkte att ni kanske också var upptagna med att umgås med era nära och kära och att en paus inte gjorde någon något :)
 
Men nu är jag tillbaks hade jag tänkt!
 
Inte många dar kvar till nyår, som jag och Y firar på japanskt traditionsenligt sätt - med familjen. Vi ska stanna några dar hos Yumes föräldrar och sen även åka på en liten resa och bada onsen. SKa bli så himla mysigt och va vi längtar! 
 
 
Idag var en söndag i det klassiska söndags modet, ta en prommenad, leta upp en nytt kafé med gott kaffe och avsluta med god middag och film hemma i soffan.
 



Filmer ser vi på Hulu , Japanska Netflix! 

 
Vad ska ni göra på nyår? :) Party eller hemma med familjen? 

Kommentera här: