Just Nu

 
 
 
 
Glad fredag everybody!!! 
 
Är ni b peppade inför helgen? : ) Jag vet att iaf jag är det då det blir adventsfika hemma hos oss med kompisarna på söndag! Woohoo! 
Nu är det snart jul! Och jullov! 
 
Det känns som om det är det enda som håller klassen och mig själv gående de här sista veckorna. Imorgon har vi slutlig prestation av ett stort projekt i kursen Industrial Design där vi på ett tema ska tänka,ut en produkt och lansera för lärarna i form en presentation med 3D modell av produkten, ett väl genomtänkt koncept, catch copy, research med mera... 
 
Så efter morgondagens lektion så får vi äntligen andas ut lite - och fira Advent! ;) 
 
Varför då en äppelkaka på bilden? Jo för att det var precis det jag bakade häromdagen!
När febern var hög och inget ville ner i magen, då bestämmer jag mig för att göra en äppelkakak... Men det är det som får mig att må bättre så.. ;)
1 Anneli :

skriven

Vi ska gå på någon liten julmarknad dag och imorron så ska jag binda granekransar. Lycka till med fikat. 😘

Svar: Låter mysigt! vill också gå på julmarknad!!!
Elvira - エビ

Kommentera här: