En tidig julklapp..

... ifrån mig, till er som gillar Japan! 
 
Denna blogg började med konceptet att jag skrev till min familj och vänner om mitt nya liv här i Japan. Vad jag gjorde under dagarana, om skolan, ja mitt liv helt enkelt. 
 
Men sen dess så har denna lilla blogg vuxit en del. Och med det så har jag nu nya personer som läser :) Det är så himla kul! Även ifall vi aldrig träffats så värmer kommentarerna ända in i mitten av mitt hjärta! 
 
Många av de som hittar min blogg och läser den gör ju det (för det mesta skulle jag tro) för att de är japanintresserade! SÅ! Nu tänker jag starta en ny kategori som jag ska försöka uppdatera en gång i veckan åtminstone. Den kategorin ska heta Nytt i Japan! Och där tänker jag skriva om alla möjliga sorters nya ting, den senaste snackisen! Allt mellan himmel och jord! Hoppas ni kommer gilla det! :D
 
 
1 Sarah Sjöstedt:

skriven

Åh! Superrolig idé! :D

Svar: Tack! Ska försöka uppdatera så regelbundet som jag bara kan! Det finns ju alltid nya grejer att skriva om här Japan :D
Elvira - エビ

Kommentera här: