JAG KOM IN!!!!!!!!!!!!

JAG KOM IN PÅ MITT FÖRSTAHANDSVAL!!!!!
 
Jag kommer alltså att fortsätta mitt Japan-äventyr som universitetsstudent från och med april!!!!!
 
Jag är så så så glad och lycklig!!!! 
 
Och tackar er alla som har hejat på och peppat mig !!! Tack tack tack!!!!!
 
 
 
HURRAAA!!! 
 
God Jul till er allihop!!!!
1 Linnea :

skriven

Grymt bra jobbat, grattis och god jul!!!

Svar: Tack så mycket! :D God jul till dig med! ^o^
Elvira - エビ

2 Ellet:

skriven

Vilken julklapp förutom att du fixat den själv. 😍 God jul från Venedig. Kram

Svar: Det känns på nåt sätt som himla mycket tur också, men jag är väldigt glad!! :DÅh! Hoppas ni har det super i Venedig! Kram
Elvira - エビ

3 Sarah Sjöstedt:

skriven

Vilken fantastisk nyhet så här på julafton och allt! Stort stort grattis! :D Det ska bli så kul att följa dig och din dröm i underbar japan. God jul på dig!

Svar: Ja verkligen! Hihi, den bästa julklappean! Åh så fint sagt! Tack så mycket:) Hoppas att din jul blev härlig!
Elvira - エビ

4 j u n i t j e j:

skriven

Så kul! GRATTIS!

Svar: Ja! Tack så mycket! :D
Elvira - エビ

5 Anonym:

skriven

Stort grattis! !

Svar: Tack så mycket! ^ ^
Elvira - エビ

6 Maja:

skriven

Men hej hopp vad kul! Grattis tusen gånger om, och du som också har kämpat så!! Från en sak till en annan, jag ska själv åka på en utbytestermin till University of Tokyo den här terminen som nu kommer, det hade varit superkul att ses över en kaffe eller två! Släng iväg ett mail om du tycker jag verkar vara en intressant filur : )

Svar: Tack så jätte mycket! :) Coolt med utbyte! Du kommer alltså plugga där från och med april? :)
Ja det är ju alltid kul att träffa nya människor så lite fika låter toppen!
Vet ju då inte riktigt va du är för an filur, men låter i alla fall trevligt!
Elvira - エビ

7 Ninni:

skriven

Vart nånstans pluggar du? :)

Svar: Just nu pluggar jag på en skola som heter Toyo Art and Design institute men börjar på Musashino Art University i april! Har skrivit om det lite grand i tidigare inlägg :)
Elvira - エビ

Kommentera här: