Karaoke med ...

...MOVITS! 
 
 
 
Japp, det stämmer! Det där svenska bandet med svängiga låtar! 
 
De har nämligen under de senaste åren blivit populära här i Japan och kommer hit nån gång om året för att ha konsert! Och så visade det sig så att min kompis Yukas kompis jobbar som fotograf och hade blivit anlitad att fotografera Movits! under tiden de var här i Japan. 
 
Jag har haft väldigt mycket att göra på sista tiden i skolan, det har varit presentationer, inlämningar och såklart förberedelser inför prov och intervjuer på universiteten jag söker till. Så jag hade inte tid att gå på Movits! konsert och tackade först nej till inbjudningen att ta en hej då-öl med bandet på deras sista kväll här i Japan... Skolan kommer alltid först! 
 
Men när Yuka ringde mig när hon var ute med bandmedlemmarna, och jag fick byta några ord med dom så kände jag att nu var det färdigpluggat! Här skulle dansskorna på! 
 
 
 
Och så blev det! Det var verkligen en toppenkväll! Mycket snack - vilket alltid är najs! Och särklilt när den man pratar med inte bara pratar svenska men också norrländska, hoho! 
 
Kvällen avslutades med karaoke och alltså, wow! Även i det lilla karaoke rummet så fattar ju vem som helst att de här grabbarna är skickliga musiker! Till och med tamburin-spelandet va på en helt annan nivå! Himla kul, och jag som gillar Movits! sedan innan tycker nu ännu mer om bandet då de va så genuint goa människor!  
 
 
 
Måste ju länka en av deras senaste låtar också! En av mina favoriter :)
 
 
1 Anonym:

skriven

Karaoke i skogen :) https://youtu.be/SHWMZ4J3qQk

Kommentera här: