Tre år firas med disney



 
Det är nu lite mer än tre år sen jag kom till Japan och i onsdags var det exakt tre år sen jag och Yume blev tillsammans. ^^
Det är galet så fort tiden har gått! Men jag är så glad att jag har honom. Hans finns alltid där och stöttar, tröstar peppar och skojar. En stadig pelare som står stadigt när det blåser omkring mig, och jag som är ett sånt blåsväder i mig själv! haha
 
Så vi höll vår lilla tradition vid liv och firade med att Y bjöd med mig till Disney Sea, Disneys land fast med en massa andra atraktioner, framför allt på tema hav :) Vi blir som barn igen och springer omkring hand i hand, i någon slags disney eufori och åker alla de olika, läskiga bergochdalbanor, äter Musse Pigg formad mat och poopcorn i massor! En välsigt kulig dag med andra ord! 
 
 
Dagen började med ganska uselt väder, regn och jätte kallt.. Men vi höll humöret uppe med en tripp i Aladins värld ;)



Lilla sjöjungfruns slott!
















 
1 Sarah Sjöstedt:

skriven

Gud så mysigt! Grattis på er dag, vilket underbart sätt att fira det på :)

2 Sarah Sjöstedt:

skriven

Gud så mysigt! Grattis på er dag, vilket underbart sätt att fira det på :)

Svar: Tack så mycket ^^ Hur går det på resan? :)
Elvira - エビ

3 Mamma!:

skriven

Alltså, jag som är så skeptisk till Disneyland… Det ser himla coolt ut faktiskt! Särskilt det där Venedigliknande stället! Och givetvis grattis! Men det har jag ju redan sagt;) Kram

Svar: Jaaa jag lovar du skulle digga det! ;D Hoho tack min lilla änsk!
Elvira - エビ

4 Anonym:

skriven

GRATTIS!! Ni e så gyllig. Jag skulle också vilja fira på Disney pok Anneli

Svar: Hihihi tack så myckis! Du är också syper gyllig!
Elvira - エビ

5 Ninni:

skriven

Vad kul! :) hur träffades ni? :D

Svar: Vi träffades via några gemensamma kompisar ^o^
Elvira - エビ

Kommentera här: