Busy, busy doing fun things! 楽しく忙しく!







Jag har en hel del på gång! I vanlig ordning ;) 
Jag har jobbat ganska mycket på sista tiden, både på caféet och som svenska lärare här och där. Det går ju åt en del energi och tid men jag har kul! Det gick såklar åt en massa pengar i flytten så jag tar alla jobb jag kan få! Dessutom så kommer (ÄNTLIGEN!!!) min lilla mamma nästa vecka! Och jag vill ju kunna ha kul med henne då också så det gäller att få jobb och skola ur vägen så mycket det bara går! 

Men det är mycket i skolan just nu också. Förutom min nuvarande skola så är det fullt upp att söka till universitet och det är mycket med papper, ansökningar möten och portfolios som måste vara klara om en månad! 

Men jag har som sagt kul! Och jag ser till art träffa mina kompisar där emellan! 

Igår kom två av mina favorit svenskar här i Tokyo hem till mig, Alex och Ronja! Då vi inte hunnit fira kanelbullensdag som var förra söndagen så passade vi på att baka mellan allt snack! :D 


 

I helgen ska vi ha inflyttningsfest och jag måste städa och tvätta! Så hoppas ni får en trevlig helg så ses hörs vi snart igen! 

Kramelikram! 
1 Oslofru:

skriven

Mmm så gott med bullar :D

Svar: Jaa! Bullar är ju bland det bästa som finns ^^
Elvira - エビ

2 Alexandra:

skriven

Hej!

Jag skulle jättegärna vilja komma i kontakt med dig ang. en intervju. Mejla mig gärna så snart du ser det här :)

/Alexandra

3 Sarah Sjöstedt:

skriven

Du har verkligen fullt upp! Kul att det är med så roliga grejer :)

Svar: Haha jo det är en ganska mycket på gång :) Hoppas ni får det kul här i Japan! :D
Elvira - エビ

Kommentera här: