Flytt update!

Så nu är vi äntligen här i våra nya lägenhet! 
Det har inte riktigt gått en vecka än (vi flyttade in förra måndagen nämligen) men jag stortrivs redan! Själva lägenheten i sig är äldre än den förra men väldigt fin - och stor! Hela 50 kvadrat! Vilket inte är något man lätt hittar här i trånga Tokyo ;)
 
Området runt omkring är verkligen underbart! Det ligger i närheten av ett område där det bor väldigt mycket fransmän (av någon anledning jag inte är helt på det klara på, än) och franskvinnor! ;)
 
Men det finns också två stora tempel. Så hela området har en underlig mix av europeiskt och trditionellt japanskt. På den stora gatan trängs bagerier med underbara scones och macarons brevid Wagashi (japanska sötsaker) affärer med den bästa mochi i stan, typ!
 
En anna grej, som också finns i ett av mina favorit häng, Koeji, finns här också. Nämligen högtalare längs gatorna som spelar soft bakgrundsmusik. Det är så lustigt, det känns som om man är i en film där man själv är huvudpersonen - såklart! ;) 
 
Nära till skola och vänner och favorit platserna, så jag är så himla lycklig! 
 
Nu saknas bara ett kylskåp och allt blir perfekt! Då ska jag ta och filma en lite lägenhets guide till er!
 
Sneak peak på vardagsrummet ;) 





Hoppas ni får en trevlig söndag! 
1 Anonym:

skriven

Åh underbart att ni fått flytta in nu☺ /B

Svar: Ja det är verkligen jätte skönt! :D
Elvira - エビ

Kommentera här: