Tiden går fort när man har roligt. Del 2

Här är fortsättningen på vår vecka. ALltså förra veckan när mina kvinns fortfarande var hos mig. 
Vi hade en kul och händelserik söndag som började med alla vi alla 4 begav oss til Honbu Dojo. Huvud-dojon i aikidovärlden. Det är dit min lilla mamma går och tränar aikido när han är här hos mig :)
 
Så Eva-Britt, Yume och jag satt och pinades på det hårda trägolvet medan vi tittade på när mamma och en massa andra tränade aikido. 
 
Y och jag utanför ingången till dojon ;)


Sen drog jag med mig dem till en av mina favorit platser att besöka en solig söndag, Farmers Market i Omotesando. Bara de åren som jag varit här i Japan och hörde talas om det så har marknaden värkligen växt! I början hölls det bara varannan helg och var bara på den lilla planen framför universitet där det hela hålls. Sakta men säkert har det sen utäkats och nu hålls marknaden även på skolans innergård och det säljs allt ifrån, glutenfria pannkakor, ipa öl och veganska bullar! Förstås så säljs också en massa grönsaker och frukt ifrån lokala odlare. Så himla kul att gå runt här, verkligen!
 
 
Det stod en söt japansk tjej och sålde svenska bakverk också! Fika fabriken heter hennes lilla butik :) Och ohon hade även med sig en tvättäkta svensk grabb för att förhöja försäljningen också ;)
 
VI köpte en kardemummakaka som smakade precis lika gott som den brukar hemma i svedala! 


 
 

Vi åt jätte god mat som såldes vid de olika food trucksen som stod parkerad längs med kanterna av marknaden.
 
 
På kvällen var det alltså vår sista kväll tillsammans och Yume och jag stod för middagen. Jag med min laxpaj och Yume med sin japanska gryta. Haha kanske inte går så bra ihop men det var gott i alla fall! :D