🎓 Universitetselev 🎓


Jamen då var det slut på mina tre år av stipendie.. Hehe det har varit underbart för det mesta och det är tack vare monbukagakusho stipendiet och min farmor och farfar (som berättade för mig om stipendiet) att jag har kommit dit jag är idag. Och nu är jag redo för att ta mig an mina två (formodlogeb) sista år av studier innan jag slår mig ut i arbetslivet :D 



Jag är taggad till tusen, om än lite matt över all info och läxor jag har fått.. ;) 

Men sen i måndags går jag alltså officiellt på Musashino Art University!! Wiiihoo! Det va en mäktig inskolnings ceremoni men stämningsfull musik, tal och uppträdande av några studenter. 




Det va så många nya elever med föräldrar att jag fick köa i 20 min bara för att komma in i aulan!!! Och då fick ändå inte alla föräldrar plats där utan slussades vidare till klassrum som sände live ifrån aulan!!! Aha så storskaligt! Inget man är van vid direkt ;) 

Liter nervöst med en ny klass, som dessutom redan pluggat i två år tillsammans då jag hoppar in som tredjeårselev :) 

Har ni några trix för att minska nervositen? :) 

1 Den visa Mallan :

skriven

Kom ihåg att du är din egna drottning!! Ingen är som du, därför behövs du! <3 (ps. älskar dig <3 )

Svar: Asså baby! Du anar inte hur mycket dina ord betyder just nu! Älskar dig också!!!!!!
Elvira - エビ

Kommentera här: