Firandet är igång!

Sen skolan tagit slut så har mitt firande börjat! Av diverse! Fyllde år igår och så vidare, men börjar att berätta om detta :)   :




 
Förra lördagen så firade min kompis Natsuko och jag vår ettårsdag! Det va nämligen cirka ett år sen vi blev kompisar och det tyckte vi borde firas! 
 
Vi prommenerade runt helaTokyo känns det som! Runt omkring harajuku, vidare till Shibuya, och sen till Shinjuku!
Men först åt vi lunch på Madosh! Cafe på en av bakgatorna i Harajuku. Och det roliga är att det var min lilla mamma som berättade för mig om det här stället, och gillar ni avokado lika mycket som mamma, Natsuko eller mig så konner ni älska det! 
 




ALL mat är med avokado i fokus och de bästa var deras avokade smoothies! Så krämig och snäll i smaken, inte så tung som jag trodde! Till alla som besöker Tokyo nån gång, gå dit! 
 
Dessutom hade vi sån tur! Det kom dit ett TV team och skulle göra ett inslag om caféet och tyckte tydligen att de platserna vi fått var bäst till att filma. Så vi blev flyttade, till ett par platser som enligt oss var mycket bättre! Och som tack för att vi flyttat oss så fick vi massa avokadisar som present!
 




 
Har lite nytt att tillägga i ''Nytt i Japan'' kategorin, så håll utkik! ;D

Kommentera här: