Firandet fortsatte :)

Så för exakt tio dagar sen så var det min födelsedag :D 
Jag blev 23 år (åh herre gud.. ett år till..) och firade det tillsammans med vänner :)
 
Jag och Ken, som fyller år den 14e februari var så taggade! Vi hade bjudit in till fest hemma hos mig och förberett med lekar, mat och dricka! Shane och Ronja hjälpte också till och det blev en lyckad fest med massa skratt och kuligheter ;D
 
 
 
Vi lekte charader, första gången på hur länge som helst för mig, men asså det är ju sååå kul!!! :DDD
 
 
Jag tror att jag börjar komma över åldersnojan jag haft sen jag var ca 8 år.. Eller rättare sagt så känner jag att åldern har vunnit över mig, haha. Det finns liksom inget att göra åt saken så där bara att acceptera åldrandet och ha så kul man bara kan - njuta av stunden! :D
 
 
Vad tycker ni om att bli äldre? Jobbigt eller bryr ni er inte? :)
1 Ellet:

skriven

Åh Elvira! Vilken insikt😺 Men grattis i efterskott. Kram

2 Sarah Sjöstedt:

skriven

Grattis i efterskott! :) Jag bryr mig inte så mycket om åldern faktiskt, men jag känner att ju äldre man blir desto snabbare går faktiskt åren. Jag blir liksom 26 om en månad! Tyckte precis jag fyllde 20 :P

Svar: Haha åh gud det känner jag också igen mig i! Det va ju nyss jag gick i gymnasiet typ ^^
Elvira - エビ

Kommentera här: