I love my boyfriend!!!

Hehe ja det är väl egentligen självklart, för om man inte gillar personen man är tillsammans med ja, då vet jag faktiskt inte varför man är tillsammans. 

Men just nu, just idag på Yumes födelsedag så kände jag för att uttrycka mina känslor lite extra här på bloggen. Jag är ingen som skriver gulliga meddelanden rakt ut på Facebook eller liknande, det är inte min stil. Men bloggen är ju min frizon, här skriver jag vad jag vill! 

Och jag är så himla tacksam att jag träffade och blev tillsammans med just Y. Han är så snäll och omtänksam rolig pch konstig. Jag känner mig alltid älskad till 100%, även när vi är mitt uppe i ett bråk! 

Det kan vara svårt att vara tillsammans med någon från en kultur som är så olik sin egen. Många frågar ofta om vi ofta har krockar/bråk som är pga kulturella skillnader. Men svaret är att jag inte vet! Det är så svårt att veta om det är pga av kultur eller bara olika personligheter. 


Jag är i alla föl glad att just han är min kille, min grabb. Som går upp mitt i natten pch köper godis när jag är krasslig och ber honom. Att under dessa tre och ett halvt åren inte har gått en dag utan att han har sagt hur söt/fin/gullig jag är, hur upptagen eller stessad han än är. ☺️

Och idag, då det är hans födelsedag så kände jag för att hylla honom lite extra helt enkelt ^_^ 

Ha en fin fredag allihopa och ta vara på de ni tycker om! 

1 Ellet:

skriven

Åååhh, vilken fin present. Denna kärleksförklaring! Kram till dig.

Kommentera här: