ホワイトデー White day och Besök!

こんにちは!
Hoppas ni mår bra allihopa! 
Jag har just insett att de läxor jag blivit tilldelad ifrån den nya skolan, bestod av ett enormt berg med läxor!!! 
 
Men förutom det så har jag firat White day med Y <3 Han gav mig choklad och lagade koreansk mat :D 
 
 
 
Och sen, dagen efter kom min lilla mamma återigen flygandes ifrån Sverige! Sååå mysigt! 🙊👭
 

Picknick i en av mina favorit parker (som ligger vid Daikanyama station) och det var nästan så att man svärtades, trots att jag är frusen av mig! 


Tsubaki aka Kamelia :)

Jag jobbar en del men mamma kan nu det mesta av Tokyo och åker iväg på sina egna små turer som ni ska få läsa om i ett litet gästinlägg senare! :D 
 
お楽しみに〜
1 Ellet:

skriven

Härligt med picknick! Snart är vi också där men först en vecka i Seoul.

Kommentera här: