ごめんなさい!Sorry!

Hej allihopa! 
 
Det har varit lite dåligt med inlägg på senaste tiden, I know... Jag ska bättra mig! Har jag tänkt iaf ;)
Det kan bli svårt när man kommer hem går upp halv sju varje morgon och inte kommer hem förrän nio på kvällen... Och sen har läxor och jobb att göra efter det :/ 
 
Men nu ska jag skuta tjata om hur upptagen jag är, för jag har faktiskt haft ett par härliga dagar av ledighet och bara nöje!
 
Ah, du ljuva Golden week! Eller snarare Golden days som det va för mig ;P Varför kan ni (om ni inte redan gjort det) läsa i inlägget innan det här. 
 
 Jag har gjort en del kul under det här dagarna och dessutom filmat en del! Så se fram emot det! :D
 
Under tiden får ni ett provsmak i form av lite bilder ;D
 
 
Har spenderat massatid med den här tjejen :)
 
Tagit purikura, ätit sushi, gått på prommenader i parken och lekt coola fotomodeller ;D
För om de enda som har på sig solglasögon i det här landet är det riiiktigt coola - typ kändisar, bara!
 
Haha, jag hade solglasögon på mig när jag cyklade till skolan en solig morgon och alla tjejer i klassen oh:ad ah:ade sig, ''va coool du är!'' - utan någon ironi alls!!! Ironi är liksom inget som går hem här :P

Sen har jag haft picknick med min adra vavorit japan! 
 

Och dessutom blev vi smygfilmade! Det känns alltid häftigt att träffa på folk man känner av en slump i en så stor stad som Tokyo! :D
 
 
Och så har jag varit på igelkottskafé!!! BARA i Japan alltså!


 
1 CH:

skriven

Härligt inlägg! Så nice att du bor i Japan! Det landet är faktiskt en av mina drömresemål!

Svar: Roligt att du gillade det :D Ja jag rekommenderar verkligen att du besöker Japan! Det är faktiskt ett himla roligt land :)))
Elvira - エビ

2 Tokyoyo:

skriven

Åh igelkottcaféet. Funderar på att ta oss dit nästa gång vi är i Tokyo. Var det bra? Har sett videos därifrån och tyckte det såg ut att vara så mycket folk samtidigt...

3 Tokyoyo:

skriven

Åh igelkottcaféet. Funderar på att ta oss dit nästa gång vi är i Tokyo. Var det bra? Har sett videos därifrån och tyckte det såg ut att vara så mycket folk samtidigt...

Svar: Jo men det va helt okej! Haha de ligger ju mest i korgen i ens knä men man ju inte riktigt klaga :) Det var inte så mycket folk när vi va där :)
Elvira - エビ

Kommentera här: